Muuttoa pukkaa..
Muutetaan poikaystävän kans isompaan taloon, kaksioon. Tänään kävin siivoamassa siellä, imuroin ja luutusin ja huomenna vois mennä pyyhkimään kaikki tasot.
Koiraki tuntu tykkäävän isommasta talosta! (:
Uskotte varmaan että tämä 31 neliön asunto on täysin sekasin ko mie olen innostunu pakkaamaan, laatikoita pullottaa joka nurkasta ja liikkumatilaa täällä ei ole, sänkyynkään ei voi mennä niinku ihmiset... :D

Noh, olen kuitenki onnellinen että päästään pois tästä ahtaasta kaksiosta ja viimein tulee tilaa hengittää, on jopa oma huone! Eikä mitään inhottavia rappukäytäviä vään myös oma portaikko!
En kyllä millään jaksais oottaa että pääsee tekemään siitä asunnosta oman kodin! (:

Noh, olen alkanu nyt myös enemmän tekemään tuttavuuttta poikaystävän kavereihin (meniki melkein kolme vuotta), ja olen tajunnu että ne on oikeasti tosi mahtavia tyyppejä ja niihin voi luottaa täysin.
Yksi näistä kavereista saatto minut kotia baari-illan jälkeen ja varmisti että kaikki on ok ja toinen jäi siihen sohvalle nukkumaan ko mie pyysin.
Siis tähän vielä että mie pelkään aivan kauheasti yksin nukkumista jos ei ole selväksi tullu... (:


Noh, vaikka on näitä hyviä puolia näin paljon, niin löytyy niitä huonojaki..
Sain vasta kuulla ja mulle hakattiin se päähän, että tämä hyväksikäyttäjä on vapaalla jalalla, eli olen todellaki tajunnu jotain pahasti väärin!
Tästä iski kauhea masennus itku kohtaus ja teki mieli kaivautua maan syövereihin -> mailmanloppua odotellessa...

Toivon ja ootan sitä päivää että minun ei tarvis enää ikinä pelätä ketään tai mitään ja voisin olla niinku normaalit ihmiset, mie niin pelkään sitä miestä ja olis ollu vain parempi jos mulle olis jätetty kertomatta tämä asia... :/

Ps.Lisäisin kuvan mutta jostainsyystä en pysty