En ole sitä tyyppiä joka särkee oman sydämensä
En ole sitä tyyppiä joka murehtii ja itkee
Koska en koskaan avaa sydäntäni
Hyvästien jättäminen ei koskaan satuta minua
Suhteeni eivät ole koskaan vakavia
En ole koskaan ymmmärtänyt koko rakkausjuttua
Ja jotkut voivat todella sanoa rakastavansa minua
Mutta aiemmin se ei tarkoittanut minulle mitään

Itkin viimeyönä, mie halusin nukahtaa, herätä vasta sitte ko aurinko paistaa ikuisesti.
Oli aivan kauhea olo, onneksi poikaystävä on aina vieressä..
Olen kadottanut mieleni
Pyörin vain ympäriinsä
Ja syvällä sisälläni
Hukutan kyyneleeni elämääni
Menetän otteeni
Mitä oikein on tapahtumassa?
Välttelen rakkauttani
Siltä minusta tuntuisi

Haluan vain haleja ja läheisyyttä.
Mie olen nyt just aivan hukassa, en halua tajuta mailmasta mitään.
Tänä-aamuna olisin halunnu nukahtaa uuesti ko herätyskello soi.
Aamun usva oli aivan mahtava, käytin kameraa ja koiraa kävelemässä. Mie tarvin sitä.

Tämä kerta oli erilainen
Tuntui kuin minä olisin ollut uhri
Ja se kosketti kuin veitsen isku
Kun kävelit ulos elämästäni
Nyt olen tässä tilassa
Minulla on kaikki ne oireet
Jotka on muillakin sydämensä särkeneillä tytöillä on
Mutta mitä ikinä tapahtuukin
Et koskaan tule näkemään minun itkevän
 
Syksyn värit, ne on jotain aivan ihmeellistä, mie tykkään niistä jopa enemmän ko kesästä.
Koulussa hukutin ajatukset kirjottamiseen, lauseisiin
*I love you*
Tapahtuiko se kun suutelimme ensimmäisen kerran?
Koska irtipäästäminen koskee
Ehkä siksi että vietimme niin paljon aikaa yhdessä
Ja tiedän ettei niin tule enää tapahtumaan
En olisi koskaan saanut antaa sinun pidellä minua
Ehkä siksi olen surullinen erostamme
En antanut sitä sinulle tarkoituksella
En tiedä kuinka onnistuit varastamaan sydämeni
Haluan jo kasvaa..
Haluan oman talon ja ison pihan.
Haluan oman perheen ja maan mitä rakastaa
Haluan unohtaa kaiken mitä tähän asti olen nähny ja kokenu.
Haluan aloittaa elämäni uudestaan...
Kuinka päädyin yhteen kanssasi
En saa koskaan tietää
Sen ei koskaan ollut tarkoitus käydä näin henkilökohtaiseksi
Ja kaikkien yritysteni jälkeen
Pysytellä erossa rakkaudestasi
Särjin sydämeni
En aio kertoa sitä sinulle
Enkä aio näyttää sitä sinulle
Et tule näkemään minun itkevän
Rakastan sinua!



Päivä 4: Harrastus


Valokuvaus