Mummi nosti mieleeni lapsuuden muistos hyväksikäyttäjästä, se, että mummi kyselee asiasta on paha, mutta että minun piti selittää sille _kaikki_ mitä on tapahtunut..

Ahdisti, oli hirveä ilta.

Olen kaivannut oikeastaan paljon minun kavereita. Satu on ollut hyvä ystäväni jo pienestä, noin seitsämän vuotiaasta, hänelle on voinut kertoa kaiken, nyt Satu muuttaa tornioon ja sinne jää. Ikävä on jo nyt..


Satta Timo- Takaisin

Halusin nähdä sut vaikka väkisin
Tiesin että lähtisit
Elit elämäsi turhaan

Nyt päättyy tiesi
Kuka tietää vaikka oma polkuni luoksesi veisi
Jos se vain kestäisi


On ikävä tämän ihmisen ajatuksia, Timo oli huumorintajunen ja se osas kyllä olla fiksuki kaikesta sen pöljyyden määrästä huolimatta.
Selvyydeksi siis, tunnen henkilön ja hän on muuttanus kauemmas.

Itkin vuoksesi
Kuulin huokaukses
Otin sua kädestä
Se vapisi kuin pelosta

Ehkä pelkäät kuolemaa
Sä huusit pelasta
Huusit pelasta

Itken. En todellakaan tajua että mitä minun pitäs tehä itelleni, haluan laihtua, laihtua paljon ja olla hyvännäkönen mallinukke..
Puhuin kaverini kanssa kuolemasta, kaverillani on siis myös vaikeaa. Hän on asunut 9 vuotta alkoholistivanhempiensa kanssa, kunnes muutti veljensä ja tämän vaimon luo, rakastui veljen vaimon veljeen, silmäili veljeä 4 vuotta ja nyt viimein he ovat yhdessä mutta kukaan ei hyväksy suhdetta.

Pääsit maailmaan uuteen
Ehkä sun on parempi siellä, tiellä josta ei ole pääsyä takaisin
Pysyit mun mielessä
Muistin vain naurusi
Olin yksin
Aivan yksin

Puhuttiin siitä että miten helppoa on kuolla. Itse tahdon kuolla niin, että tajuan sen. Olen odottanut omaa lähtöä jo muutamia vuosia, melkeinpä aina.
Eräs viisas mies kertoi minulle, että meillä, jotka tuntevat muutakin kuin tämän mailman mitä me nähdään, on suurin halu lähteä pois täältä, sillä harva ymmärtää meitä.

 

No onko ikävä
Ikävöitkö kaikkee
Mikä jäi, mikä puuttuu, mikä viereltäsi uupuu
Et oo sitä saamassa takasi, vaikka
kuinka yrittäisit jää sun niskallesi taakka.
Ootko ystävällinen ja annat sen olla?
Sun täytyy antaa, et haluu olla minkään orja.
Ootko kärsivällinen, kestääkö polla?
Sen täytyy kestää, turhaa pelkäät vaikket kestä olla.
Sano mitä täytyy, älä kainostele.
Pöydät vielä kääntyy, mutta älä valehtele.
Oot liikaa antanu ja saanu liian vähän.
Oot taakkaa kantanu, sä sammut vielä tähän.
Älä sitten väitä, etten varottanu, oot saanu
varotuksen sanani ja siitä sakottanu.
Älä sitten väitä, etten varottanu, oot saanu
varotuksen sanani ja siitä sakottanu!

 
Kohta alkaa koulu ja sekös se vasta masentaa..
En jaksa lukiota, se ei ole minun paikka, haluaisin nopeasti ammatin ja saada oman perheen.
Tahdon lapsia ja ison maatilan, jossa pääsen luonnon lähelle.


Oikeastaan kun yritän lukea omaa tekstiä niin se on niin sekavaa että en ihmettele jos joku ei jaksa lukea.