Rakasta, mutta silti vihaan poikaystävääni aivan yhtä paljon..?
Jos voisin siirtää nämä kivut ja tunteet poikaystävälleni aina, kun hän sanoo jotain selllaista mikä loukkaa minua, tekisin sen jotta hän ymmärtäisi pysyä hiljaa oikeassa tilanteessa.

Mitä jos vain katoaisin joku päivä, en pitäisi kehenkään tuttuun yhteyttä ja vain lähtisin pois, en sanoisi kellekkään, muuttuisikohan kaikkien mielipide vai alkaisko ne vihaamaan minua?
Vähän monimutkanen juttu. Haluaisin vain lähteä ja jättää kaiken taakse ja pois, vaihtaa elämää ja vaihtaa tyyliä ja leikata hiukset, tekisin kaiken sen jos en osais lukea toisten ilmeitä ja tunteita, olen liian tunteellinen.

Varmaan kaikki on joskus miettiny että mitä jos heitä ei olisi olemassa, olenko väärässä?

Isomummo, siis äitin äitin äiti, sanoi minulle että hän näki unta, että hänen monia vuosia sitten kuollut miehensä tuli hänen luokseen unessa, ja kertoi, että hänellä on niin paljon asiaa mummolle.
Mummolle jäi vain semmonen olo että sitte ko hän kuolee, hän toivoo, että hän pääsee paikkaan, jossa hän saa olla taas miehensä kanssa.
Sitä samaa me kaikki toivotaan. (:

Isomummoni asuu siis Rovaniemellä.
Suvussani on oikeasti melko meedio ihmisiä, ja se sama on periyty minuun, uskon henkiin ja kuoleman jälkeiseen elämään, siihen että jokainen voi olla onnellisempi kuoltuaan.
Sanoin äitille että mummilla ei ole kaikki hyvin, siellä pitäis käydä, ja kuukauden päästä sen sisko kuoli.
Olen jo kauan hokenut että isomummon luona pitäisi käydä, ja nyt tässä kuussa se kaatu, ja oli lähellä kuolla, melkein kallo halki.

Sen jälkeen kun lähdettiin pois Isomummon luota, aloin itkeä, mie tiiän että sen aika on jo aivan liian lähellä, mulle jäi semmonen tunne että hänen miehensä hakee mummon jo aivan liian pian.. ):

Tämä ei liity asiaan, mutta kun muutimme pois, uuteen taloon, niin minulla oli heti siinä talossa sellainen olo, että siellä ei saa rauhaa, siinä oli jotain outoa.
No sen jälkeen ko oltiin sinne muutettu, ja minulle tuli sellaisia outoja oloja, näin varjoja ja pisteitä ja tunsin välissä että joku vahtaa minua ja joskus jopa koski. Kerroin äitille niin se sano että talossa oli vähän aikaa sitten KUOLLU mies.... Ei helpottanu oloa, jopa koira pelkäsi huonettani ja ei suostunut olemaan siellä ku korkeintaan minuutin.

Onko täällä muita pikku *meedioita*?
Tuntuu välissä että johonki hoitoon mie kuuluisin ;s

mutta....
Päivä 13: kuva kielestä minkä aloitit viimeksi


Ruotsipas se taisi olla (:
Ja kuva nyt on aika ajankohtainen ;D


Päivä 14: kuva sinusta enemmän kuin 10 vuotta sitten


Ei ole omaa kuvaa mutta:


Olin kahdeksan vuotias, niinkuin tuo tyttö tuossa (:
Taino en aivan, oli 7 mutta tuntuu kuin olisin ollut 8 koska olen jo autokoulussa ;)