Kaikki tuntuu niin hankalalta.
Voisinpa sanoa nyt, että muutin kotoa pois, eli asuin syksyn siskoni ja sen kaverin kans tämmösessä kimppa kämpässä, nyt olen vähän hukassa= Asun yksin. Siskoni muutti ''poikaystävänsä'' luokse ja sen kaveri sitten sairasti anoreksiaa, noin 4 tuntia per päivä salilla ja päivät meni rahkapurkkia jyystäen, ei ihan helpoin kämppis, nyt se muutti pois täältä, onneksi.

Mutta tänään asiat muuttuu! :) Saan oman pikku karvapallon tänne! :) Eli minun ja siskoni koira, Temu, tulee tänne minun seurakseni! :)

Tähän voisin lisätä että pelkään pimeää, yksinoloa, hiljaisuutta yms, sattuneesta syystä.
Eli on kaikinpuolin ihanaa saada koira taloon. Olen yrittänyt saada kämppistä, mutta tuntuu pienellä paikkakunnalla olevan vaikeaa, mutta mikäpä ei olis täällä, juorut liikkuu vauhdilla.

Tänään olisi salipäivä, mutta miksi menisin, yksinkertaisesti ei jaksa, taidan viettää päivän teetä juoden ja englannin esseetä tehden, vaikka kouluun olen lopen kyllästyny, ei sitäkään jaksais, mielummin opiskelisin jotain järkevää kuin päivät pitkät istusin koulun pelkeillä ja ajatuksia selaillen, joka ei ole hyvä mulle.. :s

Huomenna on töitä, siivoamaan mökkejä taas. Ei sekään kummonen homma ole mutta kyllähän sitä tekee että sais rahaa.. :)


Toivoisin tosiaan että joku kommentoisi tai kertoisi omia ajatuksia ja jotain.. :)

 

~Temu