Niin. Kertokaapas se.
Tänään oli töitä, perseestä seki vaikka rahaa tarvii. Siivoaminen ei ole minun juttu ;s

On vähän orpo olo ko poikaystävä meni kavereittensa kans juomaan. Olen vanhojen tansseista asti miettiny että mie en enää halua että se juo. Vanhat oli nimittäin jotain niin järkyttävää..
->Se joi niin paljon että en ikinä ole sitä nähny siinä kunnossa..
-> pyysin sitä nukkumaan, lupas tulla mutta veny kuitenki monta tuntia.
-> pyysin lopettaan juomisen mutta eiköhän sen kaverit tarjonnu sille

Lopun kruunas se, että minun kaverit pyys minut viemään sen pois??!! MITÄ TÄMÄ ON.

En siis ole tottunu tämmöseen käytökseen poikaystävältä.. Se aina sanoo mulle että mie en saa juoda ko en tiiä rajoja, vaikka en tiiiäkkään, lopetan vasta sitte ko oksennan puol tuntia vessassa ja alan muistelemaan iltaa ja mitäänhän en ikinä muista. Tämähän se hauskin juttu onki siinä, siksi mie juon.

Elämä on lähes kaikin puolin perseestä.
Paitsi että ens kuussa muutan poikaystäväni kanssa yhteen.. : ) Kaikki aikusemmat/minua vanhemmat ajattelee tätä nyt jonain teini juttuna mutta tällähetkellä asun yksin, äiti ruottissa ja isä jossain etelässä, olen 17, syksyllä 18, ja olen ollut poikaystäväni kanssa kohta 2 vuotta, joten ei tämä hullumpi ratkasu ole.. : )