Lomailin helsingissä ja isän tykönä, oli aivan kiva ja lämmin (:

Kohta alkaa koulu ja kirjotukset, olen tosissani miettinyt että mitä minun päässä liikku ku osallistuin kirjotuksiin, en ymmärrä ja en jaksa, yksinkertasesti minun mieli on tyhjää täynnä ja mikään ei kiinnosta..!

Haluaisin pois tästä ahtaasta yksiöstä, vihaan tätäkin, tässä ei ole tilaa liikkua ja hengittää! Tarvin tilaa ja lisää eläimiä minun ympärille, eläimet on tällähetkellä ainoita jotka minua ymmärtää.

Tämä minun ja poikaystävän karvainen lapsi on joskus aivan ihana. Lähes itkin vessassa niin tuo lapsi tuli tuijottamaan ja lohduttamaan minua, eihän sen pitäs semmosta tajuta!

Lisäksi niistä psykon lausunnoista ei kuulu mitään, seki stressaa, ei jaksa kiinnostaa, tekis vain mieli itkeä, tuomio riippuu lausunnoista ja lausuntoja ei ole!


Yksinkertasesti olen hajoamassa, en tiedä mitä tehdä poikaystävänkään kanssa.
Tänä- aamuna sain herätä pusuihin ja hipsutuksiin, mutta niitä en todellakaan taas tule saamaan sataan vuoteen...