Päivät on ollut tosi rankkoja uuden perheenjäsenen kanssa..
Pelkään että teen jotain väärin, pelkään myös itseäni.

Näin yöllä unta poikaaystäväni kaverista, siis sen kaverista, en poikaystävästä..
Haluaisin mennä nyt nukkumaan sen viereen ja antaa miljoonia pusuja mutta nuo pennut.... Ne vain riehuu ja eihän niitä yksin voi jättää.
Tuntuu välissä että pentu oli virhe, jos meille tulee ero niin koira siirtyy automaattisesti poikaystävälle ja olen jo nyt niin kiintyny koiraan.

Päivät on menny aivan liian nopeaa ja olen alottanu kirjotuksiin lukemisen viikko sitte, ja olen edelleen ensimmäisellä sivulla. EN JAKSA.....!!

Kirjotuksiin osallistuminenki oli virhe.

Päivä 27: kuva lempihiustyylistäni


Päivä 28: kuva siitä mitä mieltä olen koulusta

Omasta vai yleensäki?
Ehkäpä oma


Päivä 29: kuva joka tuo muistoja mieleeni








Minun elämä on hukassa, onhan se ollu jo melko kauan mutta kyllä sen huomas että ko tulin lukioon niin se oli jo tosi hukassa, ja etenki nyt ko olen kirjotuksiin osallistunu, tuskin pääsen matikan ja englannin kokeista läpi mutta mitä sitte, mitä väliä....

Odotan innolla sitä päivää ko mulla on iso maatila ja pari hevosta ja muutamat lampaat. En todellakaan pidä tästä nykyisestä asuinpaikasta tai mistään, tämä on syvältä...