Päivä 07: kuva siitä, mitä haluat tehdä


Haluan huutaa niin kovaa ku pystyn, sillä nyt asiat patoutuu sisälle ja minun pää on aivan
sekasin ajatuksista...


Pitkä suihku tai kylpy, molemmissa saa hukuttaa ajatukset veteen ja aina se tuntuu
yhtä hyvältä. Rakastan vettä ja minun nimi on Meri, järkeä?



Myös minun tunteet on hukassa minun haluttais vain kadota, pois täältä ja kaikkialta,
elämä tuntuu lähes turhalta...

Päivä 08: kuva maasta jossa haluaisit asua




Meren lähellä, se on aina ollut unelmani ja sinne aion joskus päästä



Maalla, olen aina haaveillut suurista hevostiloista ja suuresta pihasta,
missä voin kasvatella kukkia ja hoitaa eläimiä< 3



Viimeisestä unelmasta en ikinä luovu ja sen aion joskus toteuttaa, sitten kun minulla on oma perhe ja ammatti mikä tekee unelman mahdolliseksi... (:

Minun elämä on just nyt aivan hukassa, poikaystävä tiputti sellaisen pommin että en tiä miten minun pitäs suhtautua asiaan..
Olen kaivannut paljon exääni, onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia:
Nykyiseni pokasi minut kun olin vielä varattu ja jätin exän nykyisen takia, olin viikon sinkku ja aloin tämän nykyisen kanssa.
Nyt kahden vuoden seurustelun jälkeen olen alkanut miettimään että mitä jos asiat olis menny toisin, missä olisin ja olisko kaikki paremmin..
Näen unia exästä ja mietin että mitä tekisin jos se tulis kaupassa vastaan tai jotain, ehkä vähän kaipaan häntä..

Mutta sitähän sanotaan että sitä ensimmäistä ei ikinä unohda.. (: