Noni, meillä menee taas hyvin poikaystävän kans, riideltiin, ja se nyt tajuaa että miten paljon minua ahistaa tämä pieni kämppä ko tässä ole ees omaa makuuhuonetta, siispä se sopi kaverinsa kans että me päästäs sen kans asumaan, toivottavasti sitte onnistuu.

Sen asunto on ainaki kaks kertaa isompi ko tämä, siinä on kaks makuuhuonetta ja olohuone + iso keittiö, opiskelijasunto seki eikä vuokra ole ko 10 e lisää, toivottavasti en sitte unelmoi tyhjästä (:

Palvon maata enkelin alla enkä kaipaa mitään muuta

Pitäs siivota ja kaikkea..
Huomenna alkaa koulu ja minua ei kiinnostais YHTÄÄN, vois vain jatkaa tätä lomaa ja vierailla lisää sukulaisissa..

Kävin btw viime perjantaina ekan kerran baarissa ja näin poikaystävän kavereissa aivan uusia puolia, ite olin humalassa, yks kaveri oli kuski.
Ne on oikeasti tosi huolehtivaisia, mitä niistä ei olis sitte millään uskonu ja niillä on oikeasti huumorintajua, mie vain olen tässä se ujo joka ei uskalla suutaan avata.
Tämä autto minua sitte siinä päätöksessä että mie voinki muuttaa sen poikaystävän kaverin kans saman katon alle, tuli turvallinen olo ko molemmat pojat huolehtii ja en varmasti jää yksin. <- kuulostaa nyt aivan muulta ko mitä se on mutta ne jotka lukenu aiemmat päivitykset niin ymmärtää varmaan, toivottavasti.


Mutta taidan lähteä taa siivoamaan. (:

Ja btw, kaipaan kauniita maisemia... (: